i am in love with this feeling!

Känner lukten av friheeeeeeeeeeeeeeeeeeeet och lycka! Vet att jag tjatar sönder om sommaren, men det är den jag lever för nu! Om 6 dagar kliver  jag ur planet och andas in den spända och fartfyllda luften på älskade mallorca! Fyfan jag kommer verkligen dö av lycka när jag sätter min fot på ön! Oh my fucking god , kan inte förstå att det är så nära! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Ikväll gör jag mitt sista arbetspass på mer än två månader. Ska bli skööönt som fan att komma därifrån ett tag. Kommer sitta fint med en lön på cirkus 3000 kr sen i slutet av juni för jag kan tänka mig att pengarna kommer behövas! Mamma håller på och lagar pita nu och jag blir cphungrig bara av lukten. shiet ..

Imorgon ska jag försöka pricka av resten av punkterna på min to do lista och sen blir det ett besök på tjejkvällen nere på stan. Dom ska ha en massa rabatter i affärerna, bjuda på dryck och lite snacks! Kommer bli näjz :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0