Live från arbetsstolen

At work just nu och humöret är på topp trots att försäljningen går rätt dåligt .. haha! Jag totalskämtade om det där med att jag ska vara engagerad på jobbet .. det går faktiskt inte. Telefonförsäljning är ett enformigt jobb där man säger samma sak till cirka 100 personer per kväll så nej , det går inte att hålla engagemanget uppe. Nu är det bara en tidsfråga om när jag och Olivia flippar ur, skiter i säljandet och börjar knarka varm choklad istället! Synd att man inte får betalt för det .. hehe ;)

Föresten åt jag nyss en macka här på jobbet som jag tror stått godisautomaten bra jävla länge .. kul om jag får matförgiftning nu? hmm .. det visar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0