Festivalinspirerad fotografering för valbogatan.se

Igår var jag riktigt less på livet efter att ha haft en otroligt intensiv diskussion med mina föräldrar som jag aldrig riktigt lyckas komma överens med. Som jag berättat tidigare har vi många olika åsikter om saker och ting. Somnade inte föräns halv två inatt och gick upp tidigt imorse för att göra mig klar för lite modelljobb! Träffade upp Lina vid tolv, hämtade lite kläder från olika butiker och åkte till valbogatans kontor för att göra en fotografering inspirerad av festivaltemat! Riktigt roligt! Har saknat att hänga med den människan. Vi var oskiljbara som små och sov hos varandra varje helg i princip. Förhoppningsvis drar vi en krök ihop om två veckor, kan bli riktigt roligt! Bilderna blev nog rätt bra också förutom att jag hade en sjukt dålig hårdag! Mår typ psykiskt dåligt när man går ute på stan och håret ser ut som döden. Uah .. men aja får hoppas det såg bra ut på bild iallafall.

Nu ska jag kolla på tv och vänta på att pappa ska komma hem så vi kan åka och köpa lite skolböcker. Vad som händer ikväll återstår att se, känns som det blir en mysig hemmakväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0