Pustar ut

Efter en påfrestande dag med en tidig resa till uppsala och ekonomistyrningstenta på schemat så sitter jag nu äntligen hemma, nyduschad och fräsh, framför tvn och kollar på I am legend! Tentan gick åt helvete .. igen. Så jag antar att jag kommer att få göra den för tredje gången nästa år då om inte en omomtenta kommer nu snart, vilket jag hoppas det gör så jag slipper vänta tills 2012 lixom. Aja, nu är det över för tillfället iallafall och jag kan äntligen andas ut litegrann. Imorgon ska jag spendera hela dagen till att försöka ta igen så mycket som möjligt i de andra kurserna som jag har skjutit upp att göra pga omtentaplugg och så ska jag göra en snabb tripp ner på stan för att plocka ut mitt nya pass! Lördagen ser lite mer trevlig ut däremot , ser fram emot den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0