spontanitet

Ännu en gång slutar helgen precis som det inte var tänkte att den skulle göra! Vaknde på lördag morgon med partypeppande sms, så det slutade med utgång och tur var väl det för kvällen blev en riktig topp-poängare! Jag och jenny började kvällen hos brungan tillsammans med fyra andra boys! Rökte vattenpipa, spelade drickspel och hade det riktigt trevligt! Sedan drog vi oss ner till krogen där vi träffade åtta sjukt sköna sundsvallskillar som bjöd på shots! Kvällen avslutades sedan med ett riktigt fett mcdonaldsmål. Det var länge sedan mcdonalds var såååå gött, hihi!

Den kommande helgens planer är nu också spikade efter många om och men. Jag,mamma och syster ska till Värnersborg och hälsa på några släktigar som jag inte ens visste om att vi hade föräns nyligen! Där bor också våra sköna värnersborgskillar vi träffade nere i magaluf första året så förhoppningsvis är dom i stan nästa helgen så vi kan ha en liten reunion :D !

Nu ska jag lägga mig ute i solen och steka lite tillsammans med statistikboken! Ikväll väntar jobb, och för en gångs är jag faktiskt lite taggad!


Ska bli bättre på att ta bilder sen när jag köpt min kamera, men här är en dålig mobilbild från när jenny fastnade i pyramiden och i princip fick svepa på vodkadrinkar på nolltid, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0