jävla hosta

Jag kunde inte sova i natt. Det är något fel på min hals .. känns som något har fastnat mitt i strupen så jag hostar som en tok och det kliar nå fruktansvärt. Låg och tokhostade typ hela natten så jag drog ut på sovmorgonen och gick upp vid halv ett. Tycker att jag förtjänar det. Ska dricka en massa te medans jag försöker lära mig dom ekonomiska termerna. Kan jag inte dom så kan jag inget alls helt enkelt .. fattar inget alls när föreläsarna står där framme och pratar om ekonomistyrning .. say what? Så nu måste jag läsa på!

Ikväll far jag hem till jossan för idolmys tillsammans med resten av brudarna ♥


Bild från .. 2008 eller 2009 .. en av många myskvällar hos jossan, är lite av en tradition faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0