sliten.se

Helgens efterlängtade jävla kryssning var kanske hur sjukt bra som helst. finner inga ord. Träffade många bekanta ansikten och en hel del nya underbara människor som gjorde resan galant. Känns fortfarande som jag är på båten för allting gungar men det var så värt det. Riga är en sjukt vacker stad! Vi var några av de tappra själarna som kom av båten och tog oss en promenix i staden och käkade sjukt god mat. Lyckades dock somna på resturangen ett x antal gånger men ah , haha, det var faktiskt förståerligt.

Nu har jag ingen nära händelse att se fram emot och det suger anusballe. Eller jaa joo nyår är ganska nära men den är inte planerad än. Jag vill ta mig utomlands, HELT KLART. Så jag ska spara alla jävla pengar som rullar in nu och sen får vi se vart vi hamnar. Spelar faktiskt inte någon egentlig roll vart bara det inte är i Sverige jag firar.

Aja, nu ska jag kolla på bortskämda barn eller vad programmet nu heter. Min nya vän JP är ju med, haha ! Han var faktiskt med på kryssningen, sjukt skön kille !

Bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0