Halloweenfiesta!

Ojoj, i lördags var det halloweenfest och som vi hade taggat inför det. Allt var inhandlat och välplanerat. Josefine och Jenny jobbade fram till nio så jag förfestade med mina gamla vänner sara och cassandra och deras vän linnea hos Cicci :)! Vi hade riktigt roligt ihop och spelade massa drickspel och dunkade musik! Vid halv tio drog jag mig till josefine lite halvt dragen och vi gjorde oss klara med outfitsen, drack drinkar och satte på oss våra supersnygga fake-tattoos! ROCKBRUDAR on the way ! Hennes mamma skjutsade ut oss till engeltofta och hem till jennys vän där vi förkrökade ännu lite mer. Sen drog vi till engeltofta och fick stå i kö ett ganska bra tag. Väl inne bjöds det på välkomstdrink och sen var det dans som gällde. Champagne i mänger och hallonshots stod också på kvällens schema ;)! Blev en bra kväll !

Morgonen därpå vaknade jag hos jossan med en dundrande huvudvärk så vi bestämmde oss för att dra till MAX. Där satt vi i 3,5 h och bara gillade läget. Har tyvärr inga bilder att lägga upp .. ska försöka få tag på några iallafall som jag kan visa :)

Ledig imorgon, funderar på att gå upp till jobbet och jobba extra .. behöver pengarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0