Godmorgon världen!

Ja då var man uppe! Ska käka massa god fruckost nu och ta mig iväg till skolan! Tåget går 10.30 från stationen och jag är framme 11.45 så jag kommer få sitta och vänta ett tag för jag börjar inte föräns 13.15! Men det är rätt bra endå för då kan jag sitta och prata sönder mobilen med vännerna, hehe!

Alltså ..
trots min motivation om att utnyttja tiden på tåget för att plugga så blir det aldrig av, bara i början för då var jag superhurtig! Det är helt enkelt FÖR skönt att åka tåg så det blir alltid så att jag sätter på lugn musik på telefonen och somnar eller spelar mallismusik, tittar ut över snön och ser hur morgonsolen tittar fram och blir helt lycklig av tankarna på de kommande planerna. ååh det är underbart, tihi!

Slutar fyra idag så jag är inte hemma föräns sju skulle jag tro, ha en awsome dag nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0