4. Dagens maträtt

Idag fick det bli soppa och pannkakor till lunch! Ibland är det faktiskt underbart att bo hemma så man slipper laga mat själv. Man kommer hem efter en tråkg skoldag och där står maten serverad och bara ser sjukt god ut och det är bara att hugga in, hehe älskart.

Jag har lite svårt att förstå varför jag inte är superfet? För helt ärligt, jag är alltid sugen på mat! Även fast jag är proppmätt kan jag alltid småäta lite andra saker som frukt,godis,mackor eller vad som helst. Borde man inte bli BIG då? haha eller så är det den rätta metoden för att hålla sig smal, bara att äta dygnet runt? Fast i och för sig .. man ska ju äta flera små mål om dagen :) Eller så har jag helt enkelt bara en grymmt bra uppsättning av gener, hehe!


Bild från google!


Kommentarer
Postat av: Angie In Turkey

sv; Informerade du personalen pa taget när du öppnade dörren och tog med dig ungen och skrek att dom fick lov att välja, endra dig eller ungen?



Jag har lite svårt att förstå varför jag inte är superfet?



HAHAHAHAHAHA garvade till det alltsa. lät ba grymt najs. Jag älskar ocksa att äta hela tiden men det visste du väll haha, därimot kan jag lägga pa mig, som jag gjort nu :)

2010-11-30 @ 21:38:46
URL: http://angielovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0