3 januari

Efter att ha legat hemma alla dagar sen nyårsfirandet så tog jag och jossan oss i kragen och drog ner på stan idag, bara för att ha något att göra en värdelös söndag. Fyndade lite smink på kicks bara! Måste spara pengar på  allvar nu inför sommaren då det bara är 6 månader kvar. LÄNGTA!

Föresten så har jag bestämmt mig för att ha nyårslöften i år ! Brukar vara dålig på att ge några sådana och speciellt på att hålla dem.

* Börja träna 2 grr i veckan.
* Blogga oftare.
* Befinna mig så långt ifrån en ciggarett som möjligt.

Hitils går det riktigt bra iallafall :)


Såhär roligt har vi på våra fysik B lektioner ! ;D
alltid najs när man hittar bortglömmda och gammla bilder på mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0