15. Mina Drömmar

Jag skippade helt enkelt nummer 14 för den har jag redan skrivit en gång och jag kom inte på något annat roligt att skriva om i just det ögonblicket, haha!

Mina drömmar .. ojoj .. Det är ett stort område kan jag säga för jag har rätt många faktiskt.
Till att börja med vill jag utbilda mig till bartender och jobba som det ett tag! Resa runt i världen och uppleva massor med nya saker och träffa nya typer av människor. När jag känner mig redo vill jag sedan få ett jäkligt bra betalt jobb på en bank, typ ekonomichef på nordea? .. haha det vore riktigt grymmt.

Jag vill bli rik och ha möjligheten att göra precis vad jag vill och köpa precis vad jag vill. Jag vill köpa mig ett hus i karibien, ett i Miami , ett på mallorca och ett strandhus på Ibiza. Jag vill äga en jacht (såndär lyxbåt, vet inte hur det stavas riktigt, hehe), resa jorden runt, bli en världskänd supermodell och vara med i en victoria secret - fashion show!

Sen drömmer jag om att få hoppa fallskärm (Önskar verkligen att jag vågade göra det, en dag kanske), dyka bland korallrev (Om jag nu vågade göra det också ..) och en massa andra upplevelse-stuff!

Det är så svårt egentligen att säga vad jag drömmer om för jag vill göra allt, precis allt. Vill i princip inte gå miste om någonting av det livet har att erbjuda. Men det jag skrivit precis står högst på önskelistan ;)


Ett hus exakt här på Ibiza! ♥

Bartenderyrket, resor och massa upplevelser!♥

A girl can dream ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0