tisdag

usch vilken jobbig dag. Jag har varit trött hela dagen. Jag somnade i datasalen när jag och carro satt och läste svenskaboken. illa ..

Kom hem vid halv fem idag. Tog en promenad med voffs och så har jag suttit och kommit på lite argument inför morgondagens arbetspass. Man vill ju göra bra ifrån sig på sitt första hela pass. Har tagit ledigt från ringbolaget denna vecka just eftersom jag tänker jobba denna vecka på call-up och prova innan jag säger upp mig på ringbolaget. Blir jobb imorgon och på söndag denna vecka. Hos dom jobbar man nämligen olika dagar varje vecka. man väljer lixom nya dagar varje gång vilket är superbra! Då kan man jobba olika beroende på hur det ser ut den veckan i skolan . Passar mig perfekt!

Nu ska jag kika vidare på vänner. Sen blir det en dusch och desperate housewifes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0