Lördag

I Lördags var jag och syster en sväng på stan och shoppade. Hon köpte två tröjor och en Bh. Själv köpte jag ett par underkläder. Riktigt trevligt var det. Det enda dryga är ju att jag stog för hela kostnaden. Men eftersom det var min födelsedagspresent till henne så var det ju lungt :)
Träffade jossan och jenny en snabbis också och sen åkte jag hem för att göra mig klar inför kvällen. Fixade allt och började dra mig till tessan vid åttatiden ungefär. Dit hade jossan,jenny och GQ hunnit komma. Sedan droppade det in folk hela tiden och vi fick till ett riktigt roligt "allahjärtansdag partaj"! Vid 11 eller 12 tiden drog ett gäng iväg på krogen & jag, jossan och matilda åkte ner på stan där vi mötte Lokan på mcdonals. Så gick vi fyra iväg till en fest nere på stan där det partades loss! var roligt och trevligt folk ! Innan vi tre brudar tog sista bussen hem ( 02.20 bussen ) så köpte vi en varsin cheesburgare på mcdonalds och träffade även på pontus och kim där en stund :) Jag tappade bort mitt nyköpta äckliga busskort så det blev till att betala för bussen hem till jossan. Så blev det en LÅÅNG sleepover hos jossan. Vi gick upp halv 2!  HALV TVÅ! helt sjukt .. har aldrig sovit så länge i hela mitt liv. Men kvällen var riktigt trevlig och rolig :)

Har inga bilder att lägga upp just nu eftersom fotografen tess inte har skickat något än. Men så fort hon gör det så ser jag till att lägga upp några ! Nu ska jag se vidare på top model och sedan blir det gossip girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0