sommarvibbar. jobb. 1års jubileum. party!

Jag känner på mig att denna lördag kommer bli en toppendag. Det börjar med jobb från 13.00 - 17.00 vilket kommer gå jättebra har jag bestämt mig! absolut minst fyra ordrar tänker jag få iväg! Efter det ska jag ta mig hem så snabbt som möjligt , fixa håret och packa med mig det jag behöver! Så hoppar jag på bussen med brudisarna till bomhus. Blir ett kort stop på Ica för att köpa cyckling och kladdkaka. 1års-jubileumsmiddag hos jenny med tjejerna och sedan blir det fest! Hur bra låter inte det? OCH VÄDRET är som en stor prick över i:et. HUUR fint som helst , Ligger väl på cirka 12 grader nu och det är strålande sol! ILOVE ILOVE ILOVE!

Syster är ute och cyklar med vovven i korgen. Aila älskar det, få sitta och känna vinden och man ser verkigen hur hon njuter av det, haha så sööt liten en ^^. Jag ska börja göra mig klar lite till jobbet samt börja bestämma outfits for tonight! ha en kanon lördag!


Kommentarer
Postat av: Elena

jag också! tycker verkligen det är superkul att resa :D

2009-04-04 @ 15:28:24
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0