havsexkursion med klassen

Ja , denna dag har jag och min kära klass varit ute i Harkskär på havsexkursion. Vi åkte ut dit vid halv nio och var framme vid cirka 10 i 9. Så blev det en kort promenad ut till "stranden" där vi skulle göra våra undersökningar och observationer. aa... var där i 2,5 timme och trots att jag tycker jag ändå var ganska varmt klädd så  ..... fy helvette vad kalltdet var!! Som vanligt när jag fryser så får jag blåa läppar och nu måste dom värkligen ha blivit BLÅ för jag frös nå sjukt. Var inte nå bra alls detdär för min förkylning, är lite rädd att den ska förvärras (!!!) . Men det var väl lite mysigt ändå ute i naturen. ^^heheh. Man slapp ju iallafall den vanliga trista tisdagen.

Idag blir det plugg. Fysik i allra högsta grad! Det är iallafall vad jag har ställt in mig på men det brukar alltid hända att jag råkar slå på tvn och så är det nå bra program som man fastnar för och vill se. Och så fortsätter det i den banan helt enkelt. men nejnej, inte idag !!  Fast ikväll får jag eftersom det är top model 10 ! hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0