en bra onsdag för en gångs skull

Denhär onsdagen har än så länge varit bra. ingen B-lektion idag vilket bettyde att jag för än gång skull kunde åka hem innan jobbet och äta ordentlig mat ! grymmt skönt.

Vi hade spanskaredovisning idag vilket gick riktigt bra :) Det känns som minst Vg på det! hahah.
Sen så har även min kära klasskompis Oscar gett mig ett spel som jag ska testa och sen göra en recension på till GD ( tidning i Gävle ) "Trivial Pursuit - tjejer mot killar" heter det. Verkar lite småkul ! Sen får man ju också behålla spelet efter testet ;) hehehe.

Jag tror jag håller på och blir förkyld. Känner hur de kryper lite i halsen, såndär känsla man brukar ha när förkylningen närmar sig. Inte en bra period för det just nu men hellre nu än i december. Vill absolut inte sitta och nysa, hosta och vara hemskt trött i bosnien ! nevernever.. GÅR inte för sig.

Nu ska jag övertala mamma att hon ska skjutsa mig till jobbet. :) Hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0