Cityfavoriten!

Ja var på stan med angelica. Vi åkte väl ner vid cirka tretiden. Hon hitta en hel del saker. Själv köpte jag ett par trekvarts mjukisbyxorVero moda för 130kr! And I love them !  Så perfekt till sommaren. jag kommer i princip att bo i dom ;) haha.  kommer nog dra runt på stan med dom en hel del också, dom passar ju till allt! ååh , mina nya cityfavoriter , haha (;

Nu håller syrran på och gör vofflor som jag alldeles strax ska få ta del av. Inte helt fel.
Sen blir det till att mysa hemma ikväll.
Sahar kom hem från Tyskland idag så ska träffa henne och angelica imorgon :) Ska bli kul! hehehe

Höörs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh! fan vad snygg din blogg är !! :) (L)

2008-03-28 @ 20:31:48
URL: http://mwtrobloggen.se/jennycarlson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0