Lyckad partylördag / "Dagenefter söndag"

Gårdagen blev riktigt lyckad ! Började med att jag och sahar var på stan. Sedan åkte jag hem och duschade och valde kvällens kläder . Sedan bar det av hem till angelica där jag, sahar och angelica gjorde oss klara och åkte ner på stan för att käka. Vi satte oss inne på Mezopotamya och strax därpå kom även Rejjan,Debar och Bana och gjorde oss sällskap :) Riktigt god mat och väldigt trevligt var det :)

Sedan åkte jag,sahar,angelica och rejjan en sväng till hemköp och sedan hem till angelica där vi satte på musik och väntade in de andra ! Vid niotiden var alla där och vi började tagga till med musik och drickspel osv. Riktigt roligt kväll med trevligt folk ! :D Lyckat är rätta ordet!
Bilder kommer antagligen imorgon om jag har tid.



Jaa såhär dagen efter har det varit bra. Inge jobbigheter som tur är. Jobbade idag också med sara somvanligt . Gick asbra idag ! Sålde flest av alla och slutade på 5 ordrar vilket gav en lön på 800kr. Grymmt nice !!
Sen har jag varit hemma  och tagit det lungt. Pluggat matte i typ en kvart och sen har jag degat framför tvn och datorn.
Ska lägga mig och fortsätta kolla på någon film på sexan. Mel Gibbson är med så jag gissar på att den är bra ! Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0