Party tonight!

Alltså jag orkar inte med regnet mer. Det öste igår och det öser ännu värre idag !!! TA MIG TILLBAKA TILL VÄRMEN säger jag bara !<3 faan .. känner att jag saknar det redan alltså. Helt sjukt. Har aldrig längtat tillbaka förut lixom men nu gör jag det. Kan väl ha att göra med att jag hade så grymt kul sista veckan med killarna och alma!! bäst nånsin !!<3

Japp !! Idag ska jag först på 18 - års kalas eftersom Rejjan fyller 18 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D så vi blir några brudar hos henne som ska fira lite. Senare på kvällen blir det cityfesten med brudarna - PARTY!
Men det jobbigaste av allt är ju att jag inte har nån aning om vad jag ska ha på mig. Hatar värkligen klädproblemen som jag alltid brukar ha när jag ska ut . usch.
Ska ta och kolla igenom garderoben redan nu tror jag så jag slipper stressen ikväll :)
Vemvet , eftersom vädret suger så hårt så hinner jag kanske skriva om resan idag :) hehe

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0