Modellmöte och genrep

Gick ner på stan med ctjj en stund efter skolan. Vi käka på mcdonalds och åkte sedan hem till jossan för att vaxa benen ;D haha  guu, nervöst innan !!  Men vi gick in i bostadsområdets delade bastu och började fixa med vaxet. Sedan var det dags! På med en remsa oooooooooooooooocchhhhhhhhhhhhhhhhhh RYCK!
Okej , min helt ärliga åsikt om detta var : Gör inte ett dugg ont!
All dendär nojjan man hade innan .. hahahaha säger jag bara. Gör inte ett dugg ont, utan man känner bara att nått dras av huden typ. inte alls nån smärta som man har fått höra att det ska vara. nejnej! Så alla ni där ute som fortfarande är Vaxvirgin´s , Gör det bara! ;D haha Ni kommer inte att ångra er ;) hehe.

Ja, nog snack om det. Efter vaxningen åkte vi ialf ner på stan en sväng. Träffa Sara där. Sen även Elin och Martina :) trevligttrevligt. Sen gick jag till popcorner där vi skulle ha modellmöte och genrep :) 18.45 så gick vi till stället där visningen ska hållas imorgon då. FIck veta att jag ska vara där klockan nio imorgon bitti, för styling och sminkning , sen blir det en timmes övning och repetition.. hahaha ;D, jag har inte fått se kläderna än ! men vi ska typ va klädda som BARN! Ha kortbyxor och nå fett härliga tröjjor där det ser ut som vi spillt glass och choklad på ! det kommer bli grymmmmt ! Ni får självklaart se bilder på allt imorgon :) hehe. Ja koreografin ska vara på fyra minuter. Kommer bli asahäftig den också! ska göra lite små danassteg, posa och gå lite catwalk ;D haha. kommer bli jättebra tror jag :D Men lockigt var lite såhär woow! så dom ville göra kläderna, ingången och allt lite mer lixom woow. om ni fattar hur jag menar ;D hehe.
Men somsakt, bilder imorgon!
kommer bli en jobbig men riktigt kul dag. från nio på morgogen till kanske tio på kvällen! but i love it!

Ska bara vara hemma ikväll och ta det lungt. INgen fest harjag bestämmt mig för. Blir en hel del partande på sista april så nu skare vara lungt tills på onsdag ;) heheh. Hare bra folks <3
  

image49
 

Jag och Jenny på hårvisningen vi gjorde för Schwarzkopf professional.
riktigt kul! <3

Kommentarer
Postat av: Jasmine

absolut. I LOVE IT! :D

2008-04-25 @ 22:05:16
URL: http://jqsmine.blogg.se
Postat av: pia

Jag har bara testat hemmagjort vax baserat på honung, och det kan jag säga gjorde iaf skitont :P

2008-04-25 @ 22:23:43
URL: http://paien.blogg.se
Postat av: Anonym

oja, jag har mycket på g.
marholmen, sportscamp, turkiet, gothia/göteborg. durå? :)

2008-04-26 @ 00:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0