SOMMARBLOGGEN

Riktigt vidrigt tråkig måndag idag. as usual ... Jag har typ pluggat, solat och testat min nya kamera lite samt installerat några program till den på datorn. Fick ett bra besked idag också gällande skolan :) känns askalas!

Igår gjorde jag och jossan klart vårat lilla sommarprojekt, en blogg!! Vi kommer starta en blogg där ni ska få följa våra liv och allt som händer nere på paradisön i sommar ;) Allt är nästintill klart, så jag kommer att länka den till helgen då vi kommer att "öppna" den, hihi! Ska bli supernajs :D


Kanske grymmaste kameraan! Shiet vad ni kommer få se awesome pix i sommar, haha ;)



Kommentarer
Postat av: bella

jo det kan jag.. läkarna sa det till mig :/ jag vet inte..

Pappa hade ju en leverfläck på bröstet och det var nästan så att han fick cancer.. han opererade bort den. :)

2011-05-24 @ 22:12:11
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0