sweeet .,.,

Igår slutate dagen riktigt fint! Vid sex träffade jag upp jenny och jossan utanför max och vi köpte med oss massa gött och masade oss bort till G-strand. Vi hittade ett perfekt ställe där det var lä och solen låg på riktigt fint så där satt vi och åt och hade det mysigt. När solen gått och lagt sig förflyttade vi oss in i jennys bil där vi probably satt i cirkus en timme och umgicks, haha! Ingen hade nämligen lust att åka hem och bilen kändes som ett bra alternativ ;)

Idag har dagen varit precis i sin ordning, fett tråkig. Funderar på om jag ska ta och gå ut ikväll men är fruktansvärt otaggad. Känner mig mer sugen på det imorgon isåfall. Blir ingen stockholm heller som planerat för det kommer gå för mycket pengar där i storstaden och det har jag inte råd med nu innan mallis lixom.
Ska väl fortsätta plugga nu om en stund och sen ska jag ge mig på lite flairträning och drinkinlärning, hihi! Måste ju vara liiite skillnad när man kommer ner till the island :D


Plockade bort vinterkläderna från garderoben igår, liiite schöönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0