Sista dagen ever, nu är det sommarlov!

Gick upp fyra imorse efter två timmars sömn för att åka till skolan i uppsala för sista gången och skriva tenta. Känns väl helt okej och med lite tur i bagaget så kan det hända att jag blir godkänd .. vore skönt. Och ja, det är alltså sista gången jag åkte till skolan för jag ska nämligen hoppa av nu! Självklart ska jag inte sluta plugga utan jag har ansökt till samma utbildning fast här i Gävle, and guess what? Fick beskedet för några dagar sedan att jag har antagits så jag kommer få hoppa in med ekonomerna som ska börja andra året! Fett med najs. Anledningen är den att jag helt enkelt inte orkar pendla till uppsala och när jag inte är på föreläsningarna missar jag en hel del. Sen är folket sjukt osköna .. typ bönder .. klickar inte riktigt med dom. Hoppas på att de ekonomerna här i stan är lite mer schööönaaa, men det tror jag definitivt dom är! :)

Kom till Gävle vid halv två och har dampar runt som en idiot. Cyklade först hem och hämtade mina pengar, cykla och mötte upp jossan på stan, cyklade ner till nordea för att lägga in pengarna på kontot, cyklade till forex för att köpa euro och sen hela vägen hem igen. Förstår ni hur mycket jag har flängt runt? dör nu typ ..

Satte precis på NRJ på högsta volym så nu ska det sista packas ner! Outfit ska bestämmas inför resan, mat ska ordnas och allt ska checkas av. fyfan , mycket att göra! LOVE IT


Tack energidryck för att du fanns idag lixom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0