samma gamla tråkiga visa

Jag är sjukligt less på min vardagsrutin!!! Dör verkligen för alla dagar ser nästan likadana ut. Jag vill ha variation, spänning, action! ååh bög. Bara tre veckor kvar, exakt tre fjuttiga veckor ♥

Aja, var ute på långpromenad med vovven när jag vaknade. Sen skulle jag ut och springa men givetvis så har syrran tagit mina träningsskor med sig till skolan så det blev inget. Nu ska jag som vanligt vänta på att solen når våran altan så jag kan lägga mig ute och sola + plugga! Sen blir det äckeljobb ...

usch .. känner mig bitter idag typ ..


Här är mina bikinis jag köpte igår! De två högst upp är från H&M och den turkosa från gina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0