MAXmys på G-strand på ingång

Pommes vad nöjd jag är med min plugginsats idag. Solen har lixom varit lite frånvarande så då kunde jag fokusera på annat än att bli brun .. haha!

Ikväll var det tänkt att hela gänget skulle åka ut till tessans stuga för att grilla och dricka vin, men som vanligt är det något som ställer sig i vägen så jag, jossan och jenny ska pallra oss iväg till MAX för att köpa med oss ett efterlängtat maxmål och sen sätta oss vid Gävle strand och mysa! Jenny åker iväg på en tågluff nu på måndag och jag och jossan drar till våran älskade ö den 31 maj så det här blir nog sista gången vi ses på ett bra tag :( ! Men vem vet, jenny kommer kanske och hälsar på oss där nere. I have a feeling that she will, hihi! ;)

Ska göra mig i ordning nu, höörs da!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0