Härliga Lördag

Igår var en riktigt bra dag! Efter valbobesöket åkte jag, pappa och bror och spelade en golfrunda. Riktigt najs att få göra något som man i vanliga fall inte gör. Senast jag spelade golf var lixom i tvåan på gymnasiet om jag inte minns helt fel. Sen åkte jag hem och inväntade jossan som dök upp vid cirkus halv sju! Blev lite käk och sen fotografering (you will know why sooooooon :D) och sen drog vi oss hem till tess för lite bärsande! Vid tolv lockade heartbreak och vi pallrade oss ner på stadiga klackar och körde lite shots och drinkar i vårat favorithörn i baren där musiken pumpar som bäst! Skjut skön kväll som avslutades på mcdonalds med en varsin bacon-cheese och en promenad hem klockan 03.30! Det var lixom ljust ute då och inte en enda människa syntes till, så jäkla skönt. Somnade på stört!!


Mys med milkshake på mcdonalds med pappa och bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0