fett med snett

Efter en helg med fet snefylla och trasiga handfat så ligger jag nu med statistikboken i knät. Back on track så att säga med vardagarna som bara innehåller plugg och jobb. Hey tråkiga liv!

I lördags drog jag och Jenny A hem till Sara för lite förfest! Började lungt med vinpimplande och musik och mot slutet blev det en hel del drickande då vi spelade drickspel! På vägen ner till stan slank det ner en sjunolla eller två och det toppade vi sedan med shots på krogen. På tom mage är inte det en bra kombination så vid halv två blev vi tvungna att dra oss hem till sara och däcka helt enkelt. Dagen efter började med ett besök på K-rauta där vi köpte nya delar till saras trasiga handfat ( ehm .. jaa ... ) och ett besök på underbara MAX. Medans vi fläskade i hennes soffa kollade vi på film och mådde dåligt. Inte föräns vid halv sju på kvällen pallrade jag mig hemmåt. Var bra länge sedan det blev sådär mycket, och det är verkligen inte najs. uaah ... menmen .. shit happens, life goes on!

Ikväll är det pirates of the carribean på tv och som jag har längtat till det! Jag är en riktig sucker för de filmerna och dom ska också visa en förhanstitt på fjärde filmen! Cant wait typ, haha. Sen ska jag och jossan också boka biljetterna ner till paradisön ikväll ;) ♥ göttig dag endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0