befodran, yeah!

Har precis ätit en supergod lunch som mamma tillagade men är sjukt illamående .. why lixom? Tror det är pga att jag åt som en jävla häst typ .. jaja.

Ikväll gör jag sista arbetspasset för denna vecka! Pratade med chefen igår angående ledighet i sommar också och det löste sig finfint! Föresten så har jag inte nämnt detta innan,men jag har blivit befodrad! :D Det innebär inte något stpeciellt förutom att när det är fullt på jobbet så har jag allid garanterad plats. Men om jag klättar ett snäpp till på våran säljskala så kommer jag att få personlig löneförhandling och möjligheter till att få bli coach, vilket känns riktigt najs ;)

Nu ska jag plugga vidare tills klockan slår fyra, sen blir det fix och promenix till workie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0