7 dayzzz!

För första gången på länge tyckte jag det var riktigt najs att få jobba ikväll! Äntligen fick jag pallra mig ut ur huset. Jag börjar helt seriöst få psykiska skador av att sitta hemma hela tiden och läsa statistik litegrann och växla det med promenader med vovven och slöande på facebook. Hatar att leva livet så! thank god att det blir drastiska ändringar på det om exakt en vecka. Vid den här tiden om exakt en vecka sitter jag i någon bar med bästa vän och skrattar och dricker och firar in sommaren och allt vad den bär med sig! At least I hope so om inte det fittiga jävla askmolnet resulterar in ett inställt flyg ... då dör jag.

Imorgon ser dagen likadan ut. Promenad, plugg och jobb. Kanske att jag orkar pallra mig upp lite tidigare och dra en joggingrunda + köra styrka. Well see .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0