totalt slut

Jag är så fruktansvärt äckligt trött att jag bara vill dö. Idag har jag faktiskt aktivt pluggat i 9 timmar (ja, ni läste rätt!) varav två av de timmarna var tillsammans med fem andra i klassen. Var faktiskt givande att plugga i grupp måste jag säga! Jag är verkligen på helspänn nu och har världens ångest över kommande torsdag. Helt ärligt så är jag faktiskt sjukt rädd att jag inte ska klara denna tenta heller, och sen inte mattetentan? Psykiskt påfrestande verkligen det här för om jag inte skulle klara dom så byggs bara högen av oklarade tentor upp och det blir som ett bortkastat studieår för har jag en fet tentahög kvar så kan jag lika gärna gå om hela året. Nej fyfaaaan ..... mår dåligt över det här på riktigt.

Ska kolla på big brother nu, sen sova och gå upp tidigt och gräva ner mig i helvetet ..


Snön var blå utanför skolan idag av någon anledning .. huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0