svullis .. ?

Jag är ju inte världens största träningsälskare direkt så jag har inte tränat på ett bra tag och har svulla som en jävla gris nu den senaste tiden. Ligger bara hemma hela dagarna och pluggar, äter, sover och festar på helgerna (och där blir det ju alkohol som typ är lika onyttigt som allt skit jag har i mig på en hel vecka)!
Trots att jag har svårt för att gå upp i vikt så känner jag mig smått svullen! Har beslutat mig för att köpa ett gymkort så fort de två kommande tentorna är ur vägen och börja träna! Sen måste jag börja dra ner på mitt dagliga kaloriintag och börja slimma lite redan nu utan träning. Får se hur det funkar! Har hittat en grymm iphone-app som räknar kalorier åt en så nu jävlar ska det hända grejjer, hejdå svullisfeeling!

Räcker nog med att ta bort ett kilo på vikten för att bara slimma ihop lite i guess och enligt kaloriräknarappen kommer det ta två vecka, stay tuned! ;)


DYEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0