Shopping & partytime!

Jag har spenderat hela dagen i valbo med angelica! Vi har letat efter träningsskor som tydligen är helt omöjligt att hitta utan att dom ska kosta typ 2000 kr. what the hell lixom?! Jag lyckades iallafall få med mig en söt tröjja och mina absoluta drömklackar hem. Dom har funnits i butik bra länge men kostat typ 800kr, men som tur var hittade jag dom på rea idag för 300! Lycklig giiiirl! Dom blir awsome till sommaren ^^

Nu har jag pluggat ikapp veckans matteplugg så jag kan gå ut utan dåligt samvete. Jossan är supertaggad på party men själv ska jag köra en medelkväll idag. Kör jag all in kommer hela dagen imorgon gå till spillo och det har jag inte råd med för jag måste ju plugga. Fyfan, skithelvete ungefär.

Aja, ska hoppa in i duschen nu ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0