Lugn helg my ass ...

Den här helgen blev inte alls som jag hade tänkt, haha! Tanken var att jag skulle stanna hemma och ta det lungt och plugga på kvällarna. Slutade med en tvådagars-helg där ingen av kvällarna direkt var lugn .. haha! I fredags drog jag och jossan iväg hem till josef på förkrök med riktigt skönt folk! På vägen ner bjöd jag, jossan och dennis på århundradets stördaste vurpa som jag kommer få höra om i all framtid typ .. Hamnade på goya som faktiskt sög rätt hårt (Slick är verkligen the place to be här i stan!), förutom att det fanns en och annan riktig pudding. Inte ofta dom dyker upp här i stan, hehe. Lördagen spenderades ihop med tess och jenny på heartbreak från klockan halv elva till Stängning! Drack en massa drinkar och shots hela kvällen lång och hade det så stört roligt! Kebabfläskande tre på natten är galet uppskattat också. Vi kom inte hem föräns vid halv fem den natten! awEsoomeee!


På något konstigt vis har inte skolan fått lida på mycket pga mina bravader ändå och tur är väl det! :) Nu ska jag pallra mig iväg till jobbet! Ryktas om att vi ska börja med ett nytt projekt ikväll, and god i hope its true! Så jävla less på mobilt bredbandshelvetet.

PUSS DÅÅ FUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0