kaboooom

Fyfan vad less jag blir när planer går i kras. I helgen var det tänkt att jag och min familj skulle åka till växjö för att hälsa på alma och hennes familj. Sen skulle jag även träffa härliga magalufvänner som jag träffade nere i sommras, men icke då! Mina päron beslutade för att inte åka och jag har inte råd att ta mig dit med tåget. Sen lägger jag faktiskt hellre pengarna på en eventuell sista åretripp och en kamera! Behöver en kamera till sommaren då min jag hade innan blev snodd .. Aja. Får se vad som ersätter helgens planer.

Just nu sitter jag och ska komma igång med makro-plugget och jag är inte det minsta taggad. Vill bara att juni månad ska komma NU så jag kan börja leva typ, haha! Sen ikväll blir det ett sista arbetspass för denna vecka and thank god for that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0