ÅRE BITCHES!

Vi kom ivääääääääääääg till vinterparadiset trots allt och nu sitter jag här och äter yoghurt och pluggar matte i den underbara villan. Galet bakis efter en fetlyckad gårdag som blev allt annat än som planerad (blev ett x antal drinkar och shots mer än tänkt, hihi) så somnade jag och jossan på tåget och vaknade precis när vi var framme. sjukt bra. Blev direkt en sväng till max där vi spenderade två timmar i väntan på att jenny skulle sluta jobba. Sen blev det lite matshopping och systemetbesök! Jag ska faktiskt ta och sova nu en snabbis tror jag och fylla på lite energi så kroppen pallar med kvällens bravader. Ikväll skålar jag & joss för våra awsome lifes och drar oss in till byn för ett besök på BYGGET! HÖRDE JAG KÖR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0