2010!♥

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja absolut!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns faktiskt inte vad jag hade för nyårslöften .. bara att jag aldrig skulle röka igen och att jag skulle börja träna!Höll dock ingen av dom ... hehe.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, TACK OCH LOV !

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej!

5. Vilka länder besökte du?
Kroatien, Spanien, Bosnien, Montenegro, Lettland

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej inget alls, älskar mitt liv.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
10 juni - studenten (och hela studentveckan), 5-15 augusti - magaluf (13 augusti lite extra, det var fredag den trettonde men inte fan var det någon otursdag inte, ;) )!, 10-17 juli - montenegro!, 12-14 november - reunionkryssning!, 31 december - nyårsfirandet!,

8. Vad var din största framgång 2010?
Oj, hade många framgångar tycker jag :)

9. Största misstaget?
En händelse i montenegro, fast det kan egentligen inte räknas som ett misstag då det inte var mitt fel & när jag ser tillbaka på det nu så ler jag bara, en ny erfarenhet i livet lixom ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld några gånger bara!

11. Bästa köpet?
Partybåtbiljetten i magaluf, hehe!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och fest!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
MYCKET

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
ONE, natteravn, Dynamite, Chemistry, Fanta & Rosé, Disco Pogo, Dj got us fallin in love!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Lika jävla lycklig som förra året!

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Inget!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget!

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med family

19. Blev du kär i år?
Nix, några nördförälskelser dök väl upp men försvann lika snabbt! haha

20. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes, vampire diaries

21. Bästa boken du läste i år?
Carolina Gynnings två böcker Ego girl och Ego woman!

22. Största musikaliska upptäckten?
Swedish house mafia!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Yes, pengar!♥

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med mina bästa!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det tvivlar jag starkt på.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Beror på vart jag befunnit mig! Jeans, linne, klännig är väl basic

29. Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner, alla resor och massa annat.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, helt klart Edward Cullen killen!

31. Vem saknade du?
Ingen!

32. De bästa nya människorna du träffade?  
Alla människor jag träffat i Magaluf, världens bästa people!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0