Pictures from summer

Efter en heldag av plugg har jag nu äntligen satt punkt för helvetet. Sitter och kollar på nån film på sexan samtidigt som jag håller på och väljer ut 50 bilder som jag ska framkalla! Hittade en hel del bilder på mitt usb från bosnien och montenegro resan i sommras, vet inte om jag har lagt upp så mycket kort därifrån så jag slänger upp några här nu tänkte jag! :) Saknar det verkligen!


Bosnien, Jag & Harun!

Bosnien, Jag tillsammans med min och almas idioter till vänner , haha!

Bosnien, jag & alma

Montenegro, en av våra sju störda kvällar/nätter!

Montenegro

Montenegro

Bosnien

Montenegro, jag & alma på topp hill, stadens största diskotek som låg uppe på ett berg och dessutom var ett utomhusdiskotek. strålkastarna från det stället lös upp hela staden på nätterna, så ja , det var enormt.

Bosnien, jag & alma tillsammans med bosniens representant i melodifestivalen! haha

Bosnien,, förfest hos elma innan utgång!

Bosnien, elma & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0