Winter wonderland, I love it! ♥

Jävlarns vad jag har pluggat idag! Från klockan ett till halv åtta har jag suttit nergrävd i mikroekonomiboken med endast några korta breaks, lunchpaus och toapauser, haha! Älskar när jag lyckas hålla fokusen och bara plugga grymmt effektivt!!

Sitter och kikar på vänner nu medans det snöar för fullt ute. Tro det eller ej, men jag har faktiskt börjat gilla vintern. Denna sjuka känsla har uppstått sen åre-resan som lärde mig att uppskatta vintern på en helt ny nivå! Låter kanske sjukt, men det är so true! ;) Så nuförtiden när jag ser att det snöar ute och solen skiner så blir jag bara glad jämfört med förut då jag näst intill blev självmordsbenägen .. haha! Absolut bäst är det när man vaknar på morgonen, det snöar och solen lyser rakt in genom fönstret .. mmmh, loveit!

Ska kika vidare på tv nu. Förhoppningsvis går det någon bra film ikväll. Om inte, filmtips anyone?


Winter Wonderland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0