Time for some shopping

På fredag kommer den efterlängtade lönen och studiebidraget! Ojojoj vad jag ska gå loss då. Minns typ inte senast jag köpte nya kläder och varje gång jag ska ut får jag typ ångest för det känns som jag har använt allt redan en miljon gånger! Så förhoppningsvis ska jag och angelica dra en shoppingrunda på stan om hon nu är ledig från jobbet och mot kvällen ska jag och syster nätshoppa! Känner för att bara köpa en massa vårkläder och planera ihop sommaroutfits! För att inte tala om alla bikinis och klackar jag är sugen på att klicka hem! Bikinisarna ska bli extra roliga att köpa, ska inhandla ett par stycken i år faktiskt .. hihi!




wohow, ska typ bo i shorts, toppar och bikinis this summer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0