Sommaren närmar sig ♥

Vädret är så fruktansvärt fint idag och jag blir helt galet happy! Man känner att våren är påväg lite, vilket brings us one step closer to sommaren! Tänk, för varje dag som går så kommer sommaren bara närmare och närmare. JAG DÖR! Snart är vi back in paradise igen .. ååh ♥

Sitter och pluggar inför omtentan nu och väntar på att birre ska komma hem för vi ska nämligen göra en gothik/knarkarbrud - fotografering! haha, kan bli ett intressant tema att fota. Ska sota ner mig med en massa kol, köra på mörkmörkmörk sminkning och nån trashig outfit typ. lääääckert!
Sen ikväll bär det av hem till jossan för en massa tvmys! Blev ingen utgång varken förra helgen eller denna pga min jävla omtenta, men faan, nästa helg blir det av! Är dock inte så megasugen på gävles nattliv, men vem vet vi kanske hamnar back in åre redan nästa helg? ;) hehe you never know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0