myyyyys

Efter en förjävlig arbetskväll (sålde noll för första gången på evigheter ..) ligger jag nu och kollar på Stockholmsnatt. Hade nästan en förhoppning om att det skulle vara lite spännande, men så har dom tagit med två lama låssmeder typ (?) Känns ju lixom sjukt intressant att kolla på när dom åker runt och öppnar dörrar åt folk .. mmh. Däremot hoppas jag få se lite roliga händelser från strippan och klubb-killen, thats some interesting stuff lixom, där kan det faktiskt hända saker! Men jaa .. det är fortfarande en svensk serie det här så man ska väl inte ha för höga förhoppningar. Kan bara tänka mig hur det hade varit om det var amerikanskt lixom, hey crazy!

Onsdag imorgon och jag ska spendera hela dagen med att plugga och sen jobba! Får hoppas på en bättre kväll imorgon .. I need the money lixom!


A crazy night in Stockholm! ååh vill göra en repris ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0