Weekend in Vänersborg

Imorse kom jag hem till sköna gävle efter en hel weekend i vänersborg. Träffade mina sysslingar Elma och Sibela och vi hade det riktigt roligt tillsammans. Fredagskvällen spenderades i Göteborg där vi kollade på Dino Merlin konserten som sakt. Jag träffade faktiskt en oväntad person där, nämligen Elma som jag träffade i sommras i gorazde. Jag och alma umgicks mycket med henne där och festade tillsammans så det var sjukt roligt att träffa bruden igen! Lördagen blev en chilldag med promenad längst vattnet, glassätande och studsmattehoppande! Söndagen blev som vi hoppades, en heldag på liseberg! Deras nya frittfall på 116m. Sjukt najs med en utsikt över hela göteborg men jag ska inte sticka under stolen med att jag DOG av nervositet väl där uppe. Pricken över i:et var ju att killen breve mig satt och skrämmde upp mig totalt, haha!
Tyvärr blev det inga utgångar och inte heller träffade jag på grabbarna. Så typiskt att vi skulle åka dit över påskhelgen då alla umgås med sina familjer på dagarna. Men aja, det kommer fler tillfällen :)

Här är tre bilder från chill-lördagen. Lägger upp fler när jag har fått dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0