Mest hektiska dagen på länge!

Jag har inte haft en endaste lugn stund sen jag vaknade imorse! Var riktigt länge sedan jag hade en så hektiskt dag, men ack så najs. Älskar att ha många bollar i luften :)
Började med att jag och syster packade ihop alla våra kläder som vi ska ha med oss över helgen i vänersborg/göteborg! Sedan blev det ett besök på ikea för lite mat och en snabb shoppingtur i valbo köpcentrum. Fattiga som vi är så var mamma ett guldkorn och betalade allting! Sen åkte vi till mataffären och handlade med oss massa godsaker så vi har något att äta på i bilen, tar ju trots allt cirkus sju timmar att åka dit!
Väl hemma insåg jag att jag inte hade tränat idag så jag lyckades övertala mamma att följa med på en springtur i hemlingbyspåren! Slutade med att det blev en springtur på 2km, sen en promenad på 2 km i rask takt följt av en promenad på 1 km i normal takt. Givetvis toppade vi det med styrketräning! Tänk träningsvärken jag kommer ha imorgon, love it!

Äntligen har jag nu fått lite lugn och ro så nu sitter jag och kollar på hankock! Alltså, jag brukar inte tycka mörka killar är snygga men will smith är faktiskt ett undantag. Speciellt i filmen I am robot, där är han smokeyy hot!

Pricken över i:et på min kväll blev ett kort samtal ifrån min bästa josefine som fortfarade är i thailand! Saknar människan så sjukt mycket, men på fredag är hon back on track, caaant wait! ♥


Fisen följde med och tränade idag. Hon börjar fan bli lite smygfet så det är lika bra, hihi!


Mot Värnersboooorg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0