Updates!

Har varit ganska mycket nu med skola och jobb och knappt någon fritid så då blir det lite dåligt med uppdatering.

Pole dance var hur roligt som helst! Vi fick lära oss lite trix och jag är verkligen supersugen på att börja. Fick världens träningsverk som för övrigt fortfarande sitter i ( kan knappt lyfta armarna, magen är död, benen värker ) så det var vekligen grymmt jobbigt men stört roligt. Så fort pengarna infinner sig så signar jag och jossan upp oss för en termin.

Som pricken över i:et på den kvällen så blev grillfesten hos brungan sjukt rolig. Var så länge sedan man träffade alla grabbarna sist så det var superhärligt, kände verkligen hur mycket man saknat dom. Vi körde ölspelet, sjöng och dansade, röjde loss på krogen för att sedan avsluta med en efterfest hos joel tillsammans med champinjonsoppa. På morgonen rullade jag och jenny iväg från joels place för att möta tessan på stan för bakissmoothie och prat om kvällens händelser. Har veeeerkligen saknat hela den processen men nu är allting lite mer back on track igen and I love it :)

OKej för att komma till dagens aktiviteter. Gick upp fem för att åka till Uppsala och lära mig göra styckeindelningar och rätt meningsbyggnad. Sjukt värdelöst eftersom jag redan kan allt det där galant så det var irriterande att jag hade gått upp så tidigt för en skitlektion. Sen åkte jag hem, sov och for iväg till jobbet. Pigg och säljtaggad var jag men fick en dålig första halva, tog igen i andra halvan och slutade på fyra. Fick berömm endå för min envisa och kämparglöd så jag är nöjd :)

Nu ska jag sova. Imorgon är jag ledig men har en del plugg att ta tag i och mot kvällen väntar jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0