trött, sliten, superfräsh

Jag är så himla sjuk. Kunde knappt komma upp ur sängen imorse för huvudet höll på att sprängas och jag kunde knappt andas. Var helt torr i munnen också för jag hade andats genom munnen hela jävla natten för näsan var helt täppt. Höll typ på att dö ..
Inte mår jag något bättre nu heller, fyfan! Orkar inte leva just nu känner jag bara. Sen har jag en sådan himla ångest för jag inte har pluggat något idag. Måste göra det, bara måste.

Aja, har iallafal inte legat hemma hela dagen för mamma och pappa bjöd med oss barn ut på lunch. Det var faktiskt supertrevligt, minns inte när vi gjorde något sådant senast.

ska plugga lite nu då ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0