The flow is good

Inga tågkomplikationer idag, WOHOW!

Började dagen 13.15 och avslutade 16.00, inte så farligt alltså. Har sammanlagt pluggat i sex timmar idag om man räknar in lektionen så jag känner mig ganska nöjd med mig själv. Med tanke på att föreläsaren idag berättade att 45% (HELT STÖRT MÅNGA) av eleverna kuggade på tentan på denna kurs förra året så tror jag nog man behöver läsa en del ..  

Det flyter på rätt bra för mig nu. Fick besked idag om att kryssningen nu är bokad!! Jag har skrivit ut min awsome kalender som jag nu räknar ner på varje dag och bara dör av längtan typ. Sen har jag också fått besked från CSN att mina ändringar är gjorda så nu fattas det bara att jag ska skicka in studieförsäkran så kommer jag att börja få mina pengar. Sist men inte minst så ska jag som sakt börja jobba igen som telefonförsäljare så även där kommer pengarna rulla in. Denna gång ska jag köra på ordentligt varenda pass, ska verkligen kämpa! Det genererar mer pengar till mig och gör cheferna glada så jag fattar inte egentligen varför jag inte körde på varje arbetspass tidigare .. kan bero på att jag var så jävla less, men nu är det nya tag som gäller!
Kan inte fatta att jag säger dethär men .. faan .. det är nästan så jag har saknat call-up lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0