Tack älskade solarium för att du finns♥

Wooh, tycker fan jag har haft en riktigt aktiv dag idag! Har pluggat aktivt i två timmar, övningskörs, solat med pappa ( gav suuuperresultat! ) samt tagit en fika med kära far. Älskar verkligen solarium, nu bättrade jag på montenegro+bosnien+magaluf-brännan så nu är jag fräsch längre! LOVE IT.
Sitter och väntar på att klockan ska slå 01.00 så jenny och jossan hämtar upp mig så vi kan åka till arlanda. Ska bli supernajs att sitta där och fläska MAX och lyssna på awsome musik, en liten roadtrip nästan!

Jag lyckades övertala pappa att låta mig göra en drink till honom ( måste ju börja träna inför miami, haha ;) ) och den blev jävligt god! Gjorde faktiskt en egen liten blandning av det jag hittade i köket, är typ hur nöjd som helst över mig själv just nu. haha !


Såhär såg min drink ut! haha näejdå, men nästan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0