stripper time!

Jag har NU insett hur mycket jag faktiskt ligger efter i skolan. Trodde inte det skulle vara så mycket att läsa men tydligen ligger jag 4 kapitel efter det man ska ligga på just nu. Så idag har jag läst på en hel del men som sakt, 4 kapitel kvar! Ska läsa så mycket som jag hinner och orkar imorgon, sen händer andra roligheter mot kvällen!

Imorgon is the day då jag och jossan ska gå på en prova-på kurs på pole dance! För 150kr ska vi lära oss strippa i en timme, haha! Ska bli så jädra roligt och jag bara längtar galet mycket. Mot kvällen drar vi oss till brungan för grillfest och jag har en känsla av att kvällen kommer bli helt jävla stört rolig.

Nu ska jag vila hjärnan med en lång dusch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0