Någon gång måste vara den första

Idag kom jag en timme försent till föreläsningen för jag hade kollat fel på schemat! Inte så jädra roligt eftersom vi ska ha seminarium på denna föreläsning så det kunde ha varit bra att vara med på hela. Jag har typ gått runt och varit supernervös över att komma sent just eftersom det är en ny skola och det känns väldigt seriöst samt att lärarna redan har predikat för oss att man inte ska komma försent och blablabla. Sen oroar jag mig för tåghelvetet hela tiden. Visserligen är det inga problem nu men när vintern kommer så rullar väl förseningarna igång så då får jag nog räkna med en del sena ankomster. Men nu har jag förlorat min "komma försent-oskuld" på nya skolan så nu ska det väl inte vara så farligt .. dessutom fick jag ju en härlig sovmorgon ;)

Tänkte ta itu med lite plugg nu och sen blir det chill. Är ledig resten av veckan så jag tänkte sitta uppe lite ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0